Onsdag! :'3


Hejj! Idag har jag och Majak gjort värsta coola handen kollla bara: 


Här min och MajaK plasthanske som har blivit en "blodig hand" Jag har tyvärr ingen bild på den nu när den är klar, men du kommer säkert få några bilder på lördag!! Fy fan vad jag ska fota!! ;))


En vit rand från handsken XDD


Eh.. jaa, min jacka x'3

Efter det åkte jag, MajaK, mamma  och Carro till secondhand och kollade på lite halloween kläder. Alla andra hittade kläder förutom jag. Alltså jag är väldigt kräsen när det gäller kläder. 
Men när vi var klara åkte vi förbi Godisarenan en sväng för att kolla. När vi kom in dit höll vi seriöst på att dö! Det var ett stort fett rum med massa halloween kläder, peruker, "monster", jaa allt!!! Det var så jävla coolt! 
Jag var bara tvungen att fota några bilder:
















Ja, alltså jag vet att den är lite suddig, men bara för att visa hur awesome det var så måste jag bara lägga ut den


Den här var skit awesome, jag mena när du klappade dina händer förflyttade han ögonen och stirrade på dej, jag mena fatta bara vad coolt!!



Jaa, det var allt för idag! <3 Men jag skriver mera imorgon^^  2/11-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback