Näst sista praodagen :D


Hejj! Idag har jag varit på Arken Zoo, haha förvånad eller? ;D Vi har rengjort hos gnagarna och städat^^ Pauline´s lillasyster Nadine och hennes kompis har varit och hjälpt oss med att städa. Dom hade nån praogrej fast som bara var i tre timmar. Så halv 12 åkte dom tillbaka till skolan och då fortsatte vi med våra arbeten. Vi skulle sätta upp några gardiner i deras köksfönster så vi gick ner till källaren och tog upp ett par gardiner som vi tyckte var snygga och Melidna ba: Vi måste ju ha en skrykmaskin också.. HAHAHA!! Jag typ dooog!! Styrkmaskin!! Vad faan är det förnått egentligen?? XDD HAHA!! Jag ba: Ett stykgjärn menar du väl.. hon ba: Men stykgjärn då.. XDD HAHA!! Och sen hade vi lunch. Jag och Melinda mötte upp pappa på Zorbas och tog varsin pizza. Jag köpte ju såklart en Hawaii! <33 Den var jättegoood!~♥
När vi kom tillbaka gjorde vi inte så mycktet. Städade lite och prismärkte dom nya sakerna som hade kommit^^
Aja!! Hejdå <33 Ska nog gå och lägga mej nu, men vi ses imorgon! :'D 10/11-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback