Kört lite trakor! ;)


Hejhej!! Idag har jag kört traktor. Det var jätteroligt!! Faktsikt lika roligt som det brukar vara, okej jag har ju bara kört två gånger, men ändå xDD Efter att vi åkt några varv runt banan, så kom Emelie ut från "Snickeriet", det slutade med att hon fick åka med oss i traktorn så vi åkte tre. Vi spelade jättehög musik och dampade som jag vet inte vad ;DD Vi tror till och med att vi råkade spräcka högtalarna.. hehe~ Men kul var det ;)


Hehe~ RIX FM


Melinda med våran älskade traktor!! ;)







Vi har också varit i "Snickeriet" Det blev att limma ihop våra plankor och jaa, typ det.
Inte så intressant om du frågar mej ;)


Snygga vah? XD

Det blir typ att sova nu, är svin trött.. men vi hörs mera imorgon :) 21/11-11

Postat av: Linnéa H

Vad heter katten? :)<3

2011-11-30 @ 17:31:16
URL: http://flickansomintekompanatnamn.blogg.se/
Postat av: Linnéa H

Haha ojj skickade på fel menade den där du hade gjort om en bild :P

2011-11-30 @ 17:32:42
URL: http://flickansomintekompanatnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback