Freedag~♥


Hejj!! Idag har jag haft en väldigt random skoldag^^
Vi har inte gjort så mycket, varit i ministallet och tagit hand om några minigrisar som skulle klippa klorna och lite annat. 


Här klipper en av våra lärare klorna på en minigris. Det är Emelie som håller i den :D






En vääääldigt suddig bild på en av hästarna som vi borstade ;D


Sara och Emelie


XDD

Sen när jag kom hem åkte jag och Joel till Ica med bussen för att köpa lite godis + mat.
Vi träffade Marcus och Max där och det slutade med att Marcus skjutsade hem oss :D
Efter det gjorde vi oss klara och gick ner till Kezi för att äta middag.
Mamma och Marcus lagade maten och Carro gjorde salladen.
Sen efter maten gick jag hem och satte mej vid datorn och spelade "Bubble Witch Saga".
Efter ett tag var MajaK online på facebook så vi började genast skicka en massa liv åt varandra ;D
När jag blev så trött så att jag inte orkade vara vaken gick jag och la mej^^

18/11-11



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback