Halloween fest! :)♥


Hejj!! Idag har vi haft värsta halloween festen hemma hos mej! Den blev väldigt lyckad och det var jätteroligt :)
Jag har faktiskt inte så mycket att säga, allt jag får fram är AWESOME!! :))
Men du vill säkert se bilderna så här kommer dom ;))


Fotad av MajaK


Fotad av MajaK


Haha seriöst!!! Pappa hade typ den bästa förklädnaden XDD Eller vad det nu heter x'3


Haha omg.. xDD


Ludde!! XDD


Hehe~ Längst till vänster är Lotta, mamma, Ludde och Pappa XDD


Haha~ Jag, Siga, Carro och Marcus XDD


Marcus!! :D


Haha!! Aww! ;D Max! Med sin pampyrdräkt XDD (Vampyr) ;D


Siga och Carro XD


Okej, få se nu, jag börjar med han i blå tröja och fortsätter sedan
Johan, Joel, Maria, mamma, Siga och bakhuvudet är Max ^^


Lotta!! <33


Sigaa~♥


Haha! x'3


Jag älskar Joel´s min här XDD


Marcus och MajaK! ;D


Awesome tårta som Carro har bakat!! :D




Saga´s awesome skor! ;D


Aww!! Finungen och jag <3


JuliaJohansson~


Finis! <33


Fotad av Sigaa~






Sov över hos Siga och MajaK idag.. vackert XDD 5/11-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback