2:a Praodagen avklarad!! :'D


Hejj!! Idag har jag fått göra lite andra saker än vad jag fick göra igår. Jag har fått hårtorka tre stycken hundar och få lära mej hur man badar dom^^ Det var faktiskt väldigt roligt ;D Den där blåa maskinen som är över texten Hårtorkat är en bild på en av hårtorkarna som jag använde ;) Och den under texten är en bild på badkaret som man tvättar hundarna i ^^
Den andra texten är två bilder på prismärkarmaskinen som jag använde ^^ Det är verkligen roligt att prismärka saker och jag och Melinda har fått prova på att prismärka en hel pall med nya saker själv ;D Det var skitroligt :'D
Ja du, det var typ allt jag hade och säga! ;D Men jag skriver som vanligt mera imorgon^^ <33 8/11-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback