Läst en jävla bok!

Hallå! Idag har jag och Pauline läst Pauline´s jävla skit bok! Det var inge roligt! Hon plågade mej att lyssna när hon läste. Man kan säga att vi hade Håltimma så det var skit tråkigt!!

 SKIT BOKEN!!

Det var också Gröt idag!! .....

 Bollo´s gröt!

 Bollo´s MJÖLK!! x3

 Nån sida i den jävla boken!!

 Mitt skåp!


 Bollo xD

 Vacker bild på Bollo!!

 HEMSKT!! KOLLA VAD JAG HAR FRAMFÖR MEJ!!! :(

Jag har också varit på stan med Saga och Maja idag. Saga skulle hämta pengar så jag och Maja stannade kvar på Åhléns medans Saga åkte i väg!! När vi gick där och kollade på saker hittade Maja en fiskpenna som hon ville ha!!...

 Maja´s Jävla fiskpenna!! -.- 13/1-11



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback