Staan med MajaK och Siga~♥

Hejj!! Idag har jag varit med MajaK och Siga på stan. Vi har handlat lite julklappar till imorgon ;)) Efter stan åkte vi hem och hämtade deras julklappar och gick upp till mej. När vi hade kommit hit öppnade vi julklapparna och jag fick en kartong med 15 stycken ananasburkar i och ett par strumpor :DD <33 TACK SÅ MYCKET, SÖTUNGAR! ♥


Så här ser man ut idag ;D♥


Hhaaa jag seriöst bara älskar den här bilden XDD


Söötungarna <3





Siigaa~









Här kommer iallafall några bilder på sakerna som jag har fått hittils :D


Jag fick denna fina halsduk av pappa igår :)♥


En liten igelkott på ett hjärta och en hare :)♥ Fick av Sara~♥


Haha!! Igår när jag kom hem så fick jag syn på denna bild. Det är en klistersak på Jonas Brothers. Jag trodde att det var pappa som hade stoppat dit den men det visade sej att det var MajaK och Saga när dom var här och hälsade på typ i onsdags. Jag kom på dom eftersom att Siga hade skrivit på min kalender "Jonas Brothers övervakar dej" Stod det typ, jag baa: omg.. det är ju Sigaa~ Såå jaa XDD Men tro mej, det är inte så att jag är något fan av dom, jag ogillar dom till och med XDD Men det var ju liksom en rolig grej så ;) 


Haha mamma köpte en as frän tomte igår, den springer runt och sjunger XDD 


Ska ha lösnaglar imorgon, blir att måla dom rööööda! :'D Fick dom av mamma! <3


Soockar!! :'D Haha jag gillar att jag typ satte dit sommar stickers ;DD Fick dom av Siiga! <33
TAACK SÅÅ MYCKET!


Fick 15 burkar med ananas av Majak!! <33 TACK SÅ MYCKET! <3


ANANAS!! <3


Fick några nagellack av Carro!! <333 TACK SÅ MYCKET!


Fick läppglans av Melindaa! <3 TACK SÅ MYCKET!


En snöglob av Carro! <33




En av våra fiskar!! <33


Kojjarna! <3


Den andra! XDD



Så här ser våran gran ut ;DDD


Jag har också gjort klart min hylla i snickeriet, och så där blev den :D Cool vah? :)

Aja men jag ska gå och lägga mej nu, julafton imorgon så man vill ju inte vara trött ;)) Ska stiga upp halv 8 för klockan 9 ska vi åka till gunnarsbyn. Ska försöka fota så mycket jag bara kan :))<333 GOD NATT!! 23/12-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback