Random.

Heeej!! Nu var det väldigt längesen jag bloggade så jag hade tänkt göra det nu :-) så, imorgon är det ju nyårsafton, jag har ingen aning om vad jag ska göra, har inte hört nå vad pappa och mamma har planerat, vi ska väl säkert vara hemma och äta nån god mat och kanske skjuta någon raket ;) det kommer säkert bli bra xD ja, vad har jag gjort dom här senaste dagarna, få se nu, jag har klippt mej och färgat håret ;) Bilder måste jag lägga ut när MajaK har lärt mej hur man lägger ut bilder i sina inlägg när man bloggar från telefonen, annars lägger jag ut från datorn ;)

Postat av: angelica

tänk på djuren bara :) stackars gran hästarna och stackars Zombie<3

2011-12-30 @ 16:43:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback