Gamla tider! ;)♥

Hej!!! För typ en timma sen lärde jag mej hur man skannar över vanliga bilder till datorn ;'D Det är jätteroligt och jag har hittat en massa gamla foton som jag bara måste visa, här kommer dom!! ;D


JuliaJohansson 2år! <3


JoelJohansson 2år!<3


JoelJohansson^^ Har ingen aning när den är tagen xD


Jag som liten^^


Jag och Joel :) Det här är tider då jag faktiskt kramade min lillebror ;)<3


Joel och jag^^


Jag xD


Lite suddig bild på mej och Joel^^


Jaag! <3


Dessi min kusin, Evve och jag^^

Jag har också hittat en massa gamla klassfoton XDD:


Klass: Sexårs^^
Skola: Vita huset^^ Det är ett sexårs^^



Klass: 1an^^
Skola: Parkskolan


Klass: 2an^^
Skola: Parkskolan



Klass: 3an^^
Skola: Gärdesskolan


Klass: 5an
Skola: Torpgärdsskolan


Klass: 6an
Skola: Torpgärdsskolan


Klass: 7an
Skola: Sandenskolan


Klass: 8an
Skola: Sandenskolan 4/12-11

Postat av: Miinda

NÄMEN ÅÅÅH JULL VAD SÖT DU VAR <3 (Och är!)

Tänk att ja kände igen Sara där på dom två sista korten ;)

2011-12-04 @ 16:52:03
URL: http://retardedelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback