Shopping!! :'D

Hejj!! Idag har jag shoppat ;D Jag har fotat mina kläder så jag tänkte visa er :)













Det var allt jag köpte ^^ Efter att jag shoppat så åkte vi till Leos lekland ^^ Seriöst!! Leos i Skellefteå är mycket mindre än i Luleå XD 

















Efter vårat besök på Leos åkte vi tillbaka till hotellrummet.  Efter typ en timma gick vi ner till bubbelpoolen och badade ^^ Det var jättefint där :)



Sen gick vi upp och fixade oss ^^ Jag och mamma fotade oss i våra badrockar som vi hade fått låna ;D




Sen gick vi till en kina restaurang ^^  

Min mat XDD Okej det ser inte så där jättegott ut på bilden.. men det var jävligt gott kan jag tala om XDD Jag tog i alla fall en Naci goreng ^^ Det gjorde mamma också så jag fotade aldrig hennes mat XD
Pappa´s mat :D Det är grillspett ;D
Joel´s mat ;D Det är Friterad kyckling och ris ^^



Sen när vi skulle gå tillbaka så gick vi förbi en legoaffär. Dom hade gjort en massa legoskulpturer som jag fotade. Det var as häftigt, tänk dej att allt det där är gjort av lego :'D Men det var stängt så jag fotade bara genom fönstret XD








DET ÄR SÅ JÄVLA AWESOME!!!! :DD

När vi hade kommit tillbaka tog vi med oss Nellie och gick till "stranden" och kollade runt lite :'D
Det var as mysigt på bryggan för dom hade satt lampor överallt.  







Vi såg en "bro" typ som var under bron som man kunde gå på. Asså man kunde gå på den där bron under bron. Det var ett räcke som man kunde hålla i sej i. Det är så himla svårt att förklara, det är lättare att visa på bild.


Aha så där XDD HAHA! Det var as coolt ;D 20/08-11







Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback