Kameran har kommit ;D♥♣♦

Hejhej^^ Idag när jag kom hem från Pite(å) så hade min kamera kommit ;D Jag blev skit glad och sprang in och öppnade den :'D Men det dumma var ju att jag var tvungen att ladda den typ i en timma så jag kunde inte använda den fören på en timma då. När den hade laddat klart blev jag hyper och började fota allt jag såg och ja XDD 


Haha den första bilden jag fotade XDD

Efter det åkte jag och Linnéa.H till den nya pizzerian på Torpgärdan ^^ 
Amore
Vi köpte varsin Nachotallrik.

Min c: Jättefin bild på Linnéa.H♥
AWESOME!
Våra drickor XDD
När jag kom hem så satt hunden på bordet. Seriöst!! XDD
Min moppe XDD
Jag fick tillbaka mitt Mario spel idag som har varit utlånat i 100000000år :)))))
<3333333333333333
Haha en MajaK XD
XDDD
Våra vackra negerbollar ;)
En MAJAK! 10/08-11



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback