Hotell ^^

Tjenare!!! Jag har precis kommit tillbaka från att ha varit och ätit på Max.


XDD

Jag sitter just nu på ett hotellrum väldigt långt hemifrån. Vi är nämligen i Skellefteå. Det ligger i Västerbotten. Dom andra (mamma, pappa och Joel) är och badar. Det finns en bastu och en bubbelpool. Jag orkade inte följa med för jag ville hellre sitta vid min nya dator ^^ Juste, jag har ju inte berättat att jag har fått en ny bärbar dator. Det är min egna som jag kommer ta med mej till Grans. Jag har precis fotat lite med kameran och nu kommer lite bilder på allt som jag fick igår ^^



Min nya dator <3 Det är en Acer happy one :)) En Mini dator ^^ Fick den av mamma och pappa :)



En ny resväska ^^ Jag fick den av mamma och pappa :)




Jag fick nagellack och en ny nagelfil av Saga <33


Fick Nagellacksbortagningsmedel SNACKA OM LÅNGT ORD!! XDD tops och pads av Izzy :)

Allt detta låg i resväskan ;D Jag fick det av mamma och pappa :)

Nu kommer några närbilder på grejerna :))<3



Två tallrikar och två glas ;)) 

3 stycken block ;D


Sex stycken klämmor ;D


En deo <3

Hårsnoddar :D


Doftpinnar XDD

Mixlåda med massa gem och grejer xD




En stor handuk och en liten, Shampoo, Balsam och en skrubbgrej :)) <3



Ett nytt Bäddset :))


En ny perfym :) 19/08-11




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback