Första skoldagen!! :'3

Tjenare!! Jag hade tänkt berätta om första skoldagen ^^ Okej, dagen började med att jag och Sara vaknade, tog på oss andra kläder och gick ner till matsalen och åt frukost. Vi träffade direkt våra nya kompisar: Elin, Linnéa, Melinda och Ebba. Efter frukosten gick vi ner till smådjurshuset och kollade på dom gulliga ormarna och dom andra djuren <3 Dom var jättegulliga :') Sen gick vi "hem" och duschade. Efter det hade vi lektion. Vi fick börja med att presentera oss för våran nya klass,  vi fick också skriva om oss själva på ett papper. Sen var det lunch. Det blev spaghetti och köttfärssås. Skit gott om man jämnför med Sanden´s mat XD Senare hade vi en annan lektion. Då fick vi gå runt på skolan och lära oss om alla ställen. Det gick ganska bra :D. Efter det var det foto. Vi skulle bara fota en enskildbild för att ha som bild för lärarna. Så dom lär sej alla namnen XD. Det var inte klassfotona x'3 Sen fick vi sluta. När vi hade slutat gick vi direkt till Ica. Vi köpte lite kakor och sånt. Vi har fikat med kakor och sånt i vårat rum ^^ Vi har också lärt känna en tjej som heter Caroline och kommer från Norge. Hon är jättesnäll. <3 Efter middagen som var nå kött och grejer färgade vi Elin´s hår. Eller det var bara jag och Melinda som färgade. Alla andra kollade på XD. Vi färgade hennes hår från blont till brunt ^^ Det var jättefint. Aja. Just nu sitter jag och väntar på att Melinda ska bli klar så vi kan gå och spela Biljard ^^

 22/08-11


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback