Bakat!

HEEJ ALLA SNYGGINGAR!! :) <3 Idag har jag och Saga bakat lite till imorgon :D Vi har gjort bullar, negerbollar och Märtas skurna chokladkakor :'D Dom blev väldigt vackra! Men tyvärr kan jag inte visa någon bild på dom eftersom att min kamera inte har några batterier och jag hittar inte laddaren.. eh.. jaa.. jag är smart XDD Plus att jag inte kan fota med telefonen heller eftersom att jag inte hittar överföringssladden till datorn.. Japp.. Nu byter vi samtalsämne XDD <3 JAG KAN JU TA EN BILD FRÅN GOOGLE SÅ SER INLÄGGET LITE ROLIGARE UT!! XD 
Bullar <33
Chokladbollar med pärlsocker påNEGERBOLLAR!! <33 Jaa det var den största bilden jag kunde hitta XDD
Märtas skurna chokladkakor <3 17/08-2011




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback