Typiskt Bollo...

Asså jag hatar Bollo. Hon tror inte att jag märker något. Idag när jag var med hon och Sara på stan så skulle Sara köpa en drickyoughurt. Då när vi kommer fram till Coop så märker Sara att hon inte har råd med en den. Mitt i allt så säger Bollo att hon kan få 2 kronor av henne för att det var det som saknades. Men då säger Sara: nä! det behövs inte jag kan köpa en annan. Nä du får pengar av mej, säger Bollo. Okej, jag tar med mej 2 kronor i morgon, säger Sara. Nä det behövs inte behåll dom du säger Bollo. Okej jag vet att det blev väldigt tjatigt det där. Men det var typ så dom höll på. Om det hade varit jag som inte hade haft råd med en grej så lovar jag att jag inte hade fått låna pengar av Bollo. Eller om jag hade fått låna pengar så hade jag fått ge tillbaka pengar nästa dag, fast det bara var 2 kronor. Så är hon. Hon kan låna ut pengar till Sara, till och med ge bort. Men hon kan inte låna ut åt mej ,eller ge mej. Fatta det är så sjukt. Sen köper hon godis och då frågar jag om jag kan få smaka, nää säger hon. Sen om jag typ går i väg en liten bit framför dom så frågar Sara om hon kan få. Det är ju klart hon får. Bollo bjuder Sara bakom ryggen på mej. Jag fattar inte vad jag har gjort för fel. Sen i dag så hade jag köpt en stor Marabou chokladkaka. Då skulle jag tydligen bjuda henne.?? Asså jag fattar ingenting. Är det där utnyttjning?. Ibland, eller jag känner så här väldigt ofta, eftersom det händer varje dag. Jag vill inte vara hennes kompis längre. Jag brukar prata om det här med Saga och Maja L. Dom tycker att jag ska lämna Bollo och vara med dom jag trivs med. Det är ju Lina och Elin. Dom är faktiskt väldigt snälla mot mej. Men jag är rädd att Bollo ska bli sur . Men va fan egentligen borde jag ju skita i det. Men.... du vet ju hur jag är:/. Jaja jag ska komma på en bra plan. :/

 22/09-10



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback