Stugan!! =)

Jaa, i helgen har jag och Saga varit i Johannes stuga =) det var faktiskt väldigt roligt. Men när vi skulle åka dit så var Anna så envis och ville sitta brevid Johannes, så jag och Saga fick inte sitta vid varandra :( för det är 3 platser bak och 3 platser fram, Engla, Saga och Tyra satt bak och Johannes, Anna och jag var fram. Det hade varit roligare om vi gjorde så att Anna satt bak med ungarna och att Saga satt fram med mej. Men så blev det ju inte, men det är lungt, vi överlevde :D. Sen när vi kom fram så tog Saga hand om ungarna och jag bar in saker till stugan och visade att jag hade äkta kakashimuskler :D. Sen så satte vi oss och pluggade till våra prov till veckan. Saga tränade på Kemi och jag på Engelska :D. Sen när vi hade gjort det så skulle vi göra upp en eld så att vi kunde göra mat. När vi hade gjort upp en vacker brasa så ropade Johannes på oss och sa att vi skulle vara med ungarna. Vi lekte en lek med dom som handlade om att jag och Tyra var på ett lag och Saga och Engla var på ett. Saga och Engla fångade Vilda som en pokemon :D så man kan säga att det typ var en lek om pokemon, jaa asså det är typ jätte svårt att förklara :D. Sen när vi hade lekt med dom så skulle vi äta. Det blev hamburgare med bröd =). Efter maten så gick vi in och satte oss vid bordet och ritade. Jag ritade av en stake och Saga ritade av Karin =) ömm, jaa en ljusstake menade jag :P Sen när det hade gått några timmar så satte vi oss och såg på en film :) vi såg Toy Story 3. Haha, vi såg inte klart hela för vi var typ trött så vi gick och la oss i stället XD. Ja det var typ det som hände på våran fredag kväll =).                                         
24/09-10
En fin bild på Saga =)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback