Bollo......

Hej! jaa, det har varit en helt vanlig skoldag idag. Jag har som vanligt varit med Bollo. Vi har faktiskt inte gjort så mycket. När man är med människan så gör man inte så mycket. Allt man gör är typ sitter på en bänk och smsar. Men när man sitter där och tycker att saker och ting bara blir tråkigare och tråkigare så ställer man sej upp och går där ifrån. Men när man sakta men säkert vänder sej om för att kolla vad människan gör och hur den reagerar så ser man att människan ställer sej upp och går och låser in mobilen i skåpet och sedan går till Sara (en i klassen, inte Sara som jag pratade om igår :D) och skrattar jätte högt och skriker typ hahha den där var bra Sara och sedan sneglar på en. Då börjar man ju fundera. Jaja då skiter man i det och letar upp folk som är mycket roligare och har roligare saker för sej. Och det kan ju vara lite olika folk, i mittfall är jag vän med rätt så många, så jag väljer den som är närmast och sedan så är man med den/dom. Sedan kollar man på klockan och ser att man börjar snart så då måste man tyvärr lämna vännen/vännerna. Man ger den/dom en kram och sen går man och ser så ensam ut och ledsen ut. Sen när man går där och är på väg till lektionen så tänker man oftast på vännen/vännerna och vad man gjorde alldeles nyss och vad man ska göra nästa gång man ses,endel brukar  tänka så här: Varför har vi så kort rast? :(. Men när man sedan kommer fram till klassen och man ser att man inte har börjat så går man ju såklart fram till Sara och pratar med henne. Sedan får man en kommentar av människan. Man lyssnar ju såklart bara med ett öra när människan försöker få ut den hemskaste  kommentaren hon kan komma på. Sedan får man lida med kommenaren hela lekionen. Sen blir det samma sak nästa rast och så håller det på hela dagarna. Jaja, jag är van. Annars har skoldagen varit bra =) 

                                                                                         21/09-10 

 MYCKET VACKER BILD MED MEJ OCH FINBARNET!!



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback