Jull = Bäst / Saga

Hejsan! Idag har jag varit i skolan. Det har varit en helt vanlig dag förutom att jag har haft Engelska prov. Jag tror att det gick bra =). Men en sak hade jag väldigt otur i och det var att jag hade tränat in över 50 glosor till det där provet. Men ingen av dom där glosorna var med. Fatta att jag blev arg. Fast det var ju rätt bra egentligen för nu har jag ju lärt mej över 50 nya ord som jag kan ha nytta här i livet :). Aja nu till det jag egentligen tänkte säga. När vi slutade skolan idag så skulle jag och Bollo åka hem med bussen. När vi kommer fram till busshållplatserna så träffar vi Paula. Hon ba: Heej!. När vi står där och pratar så kommer Saga och Maja fram till oss. Dom ba: Hej Jull, vi har väntat på dej i 2 timmar och nu kommer du äntligen. Men när jag berättar för dom att jag ska följa med Bollo hem så blir dom jätte besviken. Saga hade sparat alla sina pengar så att hon kunde köpa sej ett sms årskort. Hon blev väldigt ledsen när jag for :/. Sen när jag kom fram till Bollo så gjorde vi klart Saras present till på fredag. För hon fyller år på lördag men ska ha kalas på fredag :D. Det kommer ett foto på det hon fick av oss lite längre fram i veckan. Sen när den hade blivit färdig så gick jag till Saga. På vägen dit så ringde jag till henne och sa att jag skulle komma och hämta min cykel. Sen när jag kom dit så hjälpte jag henne med årskortet. Nu har hon äntligen fått sitt årskort som hon har längtat efter i så många dar. Du skulle ha sett hennes miin när hon fick årskortet. Hon blev skit glad och började genast skicka en massa sms till sina vänner. Sedan gav hon mej en kram och sa att jag var bäst =). Sedan när jag skulle gå hem så retade hon mej och sa att hon hade fått jätte många hjärtan av Sasori (Sara) hon som ska åka till London. Men jag brydde mej inte utan jag planerade en plan i stället. Och hur min plan blev får du veta lite längre i veckan :)

Telia refill årskort sms =) 28/09-10



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback