Hem...

Ja, idag vaknade jag av att Anna slog på en massa låtar och spelade dom jätte högt så att vi skulle vakna. Efter att vi hade vaknat så gick vi upp och åt frukost. Den här morgonen blev det Sarek (ett mjukt tunnbröd) och smör  :D vi hade inge pålägg XD Ett sådant bröd åt vi ;D. Vi åt också lite Blåbärsfil. Efter frukosten så gick vi och pluggade lite på våra prov. Medans vi satt och pluggade så ropade Johannes att det var mat. Maten bestod utav korv och bröd. Varmkorv med bröd! Sedan så gick vi ut och lekte Boll över tak. Jag kände på mej att det skulle gå bra för mej den här gången eftersom att jag failade hela tiden i går. Men när vi hade börjat leka så gick det inte så bra för mej för hon tog lyra hela tiden och hon prickade ju så klart mej också. :/ men det är okej. Jag är ju van att det går dåligt för mej :D. Leken slutade med att hon hade ägt it mej :/. Aja det är lungt. Efter leken så packade vi våra saker och satte in dom i bilen och sen åkte vi hem :D. När jag kom hem blev mamma och pappa väldigt glad. Men den som blev gladast när jag kom var Nellie, hon hoppade rakt upp på mej och gav mej värsta kyssen :D  Det var typ det som hände i dag :). Och nu så sitter jag här vid datorn, har nyss ätit en marabou. Jag och Saga har typ längtat efter marabou hela helgen och när man sen kommer hem så har mamma och pappa sparat marabou till en , fatta vad tur man har :) ♥ Den smakade gott!.
                                                                                                                     26/09-10
 En liten bild från morgonen! =)
                             


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback