Dissekera!! :D (känsliga borde ej kolla på bilderna)

Hallå!, idag har jag gkort något riktigt coolt. Jag har dissekerat ett grisöga ;D. Vi skulle skära upp ögat och lägga ut olika delar på ett papper och säga vad det var för något :D Det var jätte coolt. Vi fick varsitt öga eftersom vi är så lite folk i våran klass. vi är 15 stycken totalt, men nu var det ju 4 stycken som var sjuka idag och flera ville inte vara med för att dom tyckte det var äckligt :D Haha, jag vet inte om jag tyckte det var så äckligt :D. Jag varnar dej, kolla inte på bilderna om du är väldigt känslig :D.


 EN HEL GRUPP!!
                      30/09-10

 ETT GRISÖGA!


                                                                                                      


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback