Damp med Saga, Engla och Tyra :)<333

Idag när jag kom hem från den normala skoldagen så satte jag mej vid datorn. Jag gick direkt in på Facebook^^ ;D. Haha jag känner mej så duktig. Jaja till saken: När jag sitter där och kollar på olika bilder och grejs så skriver Saga ett Chatt- medelande till mej. Jag ba: HEEJ!! sedan pratade vi om allt möjligt och hon visade mej en massa typ videos som någon hade ritat. Sedan bestämde vi att vi skulle "PLUGGA" i hop. Så jag tog med mej mitt material :D till Saga och där satt vi och var duktiga :D. Sedan när vi hade varit duktiga så tyckte vi att vi förtjänade en pause. Så vi la ner våra pennor och gick till datorn. Precis när vi hade satt oss så visade de sej att Johannes skulle gå ut till garaget och att han inte kunde ta med ungarna dit. Så då fick vi vara barnvakter åt Engla och Tyra istället för att slappa framför datorn. Men det blev faktiskt en ganska rolig barnvaktning för vi dampade till musik :D. Saga slog på en massa låtar som vi fick dansa till. Det  var väldigt uppskattat av ungarna :D. Sedan när Johannes kom tillbaka från garaget så skulle vi precis sätta oss vid datorn, men klockan hade redan blivit 20.50  och jag skulle vara hemma 21:00 så det var ju bara och ta förväl av Saga och klä på sej och gå ut tlll cykeln :(, men när man precis ska sätta sej på cykeln så öppnar en liten varelse fönstret och skrämmer livet ur en så man blir liv rädd och ramlar rakt ner i det blöta gräset och slår sej om rumpan :/. Och sedan får man Japanska läxa av Saga desutom. Jag ska kunna säga Godmorgon till henne när jag träffar henne på morgonen imorgon. Den här dagen kan verkligen inte bli värre. Haha trodde jag, när jag kommer hem så var mat det enda jag tänkte på. Så jag går rakt fram till kylskåpet och hoppas att pappa och mamma har köpt Juice och pålägg till mej. MEN NÄÄ! det har dom inte. Pappa sa att det får räcka med ost på min macka :/. Men det är ju inte därför jag lipar, det är för att jag vill ju ha Juice :/. Det kan verkligen inte bli värre än så här. NU LIPAR JAG!! okej jag vet att det här är Sagas replik men jag säger det ändå: DET ÄR ALLTID JULL! ALLTID! ja det är alltid mej. :/ gud hatar nog mej. Han måste ha glömmt mej när han uppfann turen :/. 

                                       Vacker bild från våran damp dans ;D 
                                                                                                                   
                                                                                                                        21/09-10
                                                                 



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback