Vill ha lov NU!!!!

Sitter just nu och känner så här: Jag vill inte gå till skolan i morgon. Men det måste man ju. Asså seriöst, jag är en sån här tjej som aldrig blir sjuk. Så jag har varit på varenda jävla skoldag. Jag har inte varit ledig eller sjuk på en enda skoldag på hela höstterminen. Jag känner nu är jag väldigt less och vill ha lov. Plus att jag har ett jätte svårt prov i morgon som jag inte förstår. Jag önskar, vänta, ska bara be till gud, (Pein eller Pain vet inte hur man stavar hans namn XD) inte Jesus XD. Nu får jag se om Pein/Pain uppfyller min önskan. Jag önskade att jag ska också ska bli sjuk lika ofta som alla andra. Aja nog med detta. Idag har det varit en helt vanlig skoldag. Jag har tagit några vackra bilder på Sara ( i min klass) Kolla!!...

Nån flicka i Linnéas klass gick förbi när jag tog denna fina bild -.-

HAHA VACKER!!

OREO!! Fick denna Oreo av Elin, det var min första Oreo jag hade smakat :P Den var väldigt god =).

Oreo igen,i bakgrunden är Sara, Cecilias fot och Alexander som slickar på en Oreo XD.

Några konstiga frukter som fanns på bilden (asså bildlektionen) som man kunde rita av XD

Juste höll på att glömma XD, Sara har klippt sej i dag, hon klippte tupp kam xD så här blev det :P.

SNYGGT VAHH??? :) Hon är så stilig :P. 27/10-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback