VANTAR!!! <3333

Hejhej =). Jaa, idag har det varit en helt vanlig dag. Det har inte hänt något speciellt.  Man kan säga att den har varit väldigt tråkig :/. Eller det finns faktiskt en rolig sak som har hänt idag. Det är:  när jag skulle gå till bussen så träffade jag Paula. Hon hade sina vita lurviga,  fina , mjuka och sköna vantar med sej. Jag fick gosa med dom =). Jag är typ kär i Paulas vantar XD. Jag höll till och med på att ta med mej dom hem XD. Jag kom på att jag hade dom på händerna när jag precis skulle gå in i bussen. Saga och Maja även kallade för Suigetsu och Karin höll seriöst på och på att göra så att vi höll på att missa bussen. Jag blev typ arg på dom :D. För jag skulle åka buss med dom, men när dom nu blev så sena var vi jätte nära på att missa bussen. Sen när vi kom fram så följde jag med dom hem till Saga och var där i några timmar tills jag skulle åka hem och äta. När jag var med dom så satt vi vid datorn och dampade XD. Max kom in i Sagas rum hela tiden och då fick vi damp på honom. Men såklart så skulle ju jag ta ner honom och gå och roa han. VA FAN!! När jag kommer upp till Sagas rum efter ha roat Max med att trolla för honom så ser jag att dörren är stängd och mitt i allt när jag öppnar dörren så får jag helt plötsligt lust att gå till affären och köpa diskmedel. Fråga inte varför. Haha XD men nu ska jag typ prata lite med mamma och sen blir det sängen :). Det blir en liten sms stund med MajaK om vem som är Uke också. Ska upp tidigt imorgon ska vara hos Saga redan klockan 07:00, för jag ska våffla hennes hår så det blir mycket volym =). Sen ska jag ha en lååååååååång skoldag. Så man måste ju orka med dagen. ÅH NEJ!!! jag kom på att jag har Coopers test (spring test på tid) i morgon direkt på morgonen för jag har bara sprungit 1 gång. Man måste springa 2 för att få betyg. Det är ju typ skit kallt ute nu så jag kommer typ frysa ihjäl. Aja om jag springer fort så blir jag nog varm. Håll nu tummarna för mej att det går bra =) ska försöka slå mitt förra rekord. Jag ska bevisa att jag inte bara har Kakashimuskler i armarna utan i benen också. Oj vad bra självförtroende jag fick nu XD.

Ser nästan ut som Paulas vantar! <333

DISKMEDEL!! XD

JAG I MORGON!!! 13/10-10
Jaa, asså man kan säga att jag hade tråkigt :D






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback