Tjej kväll =)

Hej! =) Idag har jag varit med Saga och Ellen på tjej kvällen :). Det var mycket roligt :D. Maja var sjuk så hon kunde inte följa med :/ När vi kom in i Enter Galleran så såg vi en stor isbjörn som  jag ville krama men Ellen o Saga tyckte inte att jag skulle krama den, så jag gjorde det aldrig :/. Vi var också på Coop :) där köpte jag och en Ellen en Marabou och Ellen köpte också en dricka. När vi var där så gick vi och kollade på en massa olika pumpor, när vi går där och kollar så ser vi denna vackra pumpan XD....

HAH!! visst är den fin?? :) När Saga såg den så sa hon aj,aj. Först först förstod jag och Ellen inget men när Saga sa att den var  träfärgad så förstod vi XD. Hon syftade på Sasoris ..... JA, men det behöver vi inte prata om..

Jag i en mask från butiken Gilla :P 28/10-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback