Typ vanlig dag..

Hejsan, Idag har det varit en helt vanlig dag. Jag har typ inte gjort så mycket så jag har inte så mycket och berätta XD Eller... jag har ätit Marabou idag =) det var mycket gott =) Haha det är typ det enda intressanta som jag har gjort idag XD. Oj, jag höll på och glömma jag har faktiskt varit i djuraffären och pratat med mina nya vänner :D. Det är ett gäng underlatar :D Jag kan ju låta som en fågel, så när kom in i rummet där dom var så var det ett jävla liv där inne i buren där dom satt. (Oj, ursäkta språket XD) Men när jag kom in så lät jag som en fågel och då blev det helt tyst i buren XD haha det var precis som att jag sa åt dom att vara tyst :D. Sen fortsatte jag prata med dom. När jag typ sa nått så svarade dom XD HAHA fatta! Det var as coolt XD

En del av mina nya vänner <3333

Marabou och ett Orange tuggummi, kan det bli bättre än så här?? :) 

Vet du om en sak? Nu när jag sitter här och skriver så får jag ett sms av Saga. Hon ba: Det snöar!!, jag vänder skallen mot fönstret och kikar ut och ser att det seriöst snöar!! Fatta!! Vi kommer typ ha fullt av snö här på Halloween. Men efter ett tag så slutar det snöa och snön smälter bort. Det var tur, för jag tror inte jag orkar gå till Saga i morgon. Jag mena det är ju typ långt :D Typ en mil XD. JAG KAN TA MIN CYKEL =)!! 

Så här kommer det typ se ut på Halloween!! XD 11/10-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback