Stan med mamma =)

Hallå där!! Idag slutade vi klockan 11 :P. Mamma slutade klockan 1 så då var jag med Paula tills hon kom. Det var så himla fult för jag och Paula var så här på väg till See me och när vi precis ska gå in så stirrar jag på en kvinna som sitter i en stol och blir sminkad. jag fortsätter stirra och tänker inte på det och då när vi kommer in i butiken så säger Paula vet du vem det var du stirrade på??, jag ba: nää :D. hon ba: Det var Titti, jag ba: vaaah??? och sprang fram till ett bra ställe där man kunde se henne XD. Jag ba: jAA!! det är verkligen hon! Paula ba: Sluta stirra!! Jag ba: :/ och slutade stirra XD. Sen gick vi runt i gallerian och Paula tvingade in mej i biblioteket och in i Bokia! Fatta jag ville inte!! Men Paula hotade mej med en massa grejer så jag var bara tvungen att lyda henne. Sen blev klockan 1 och mamma ringde till mej och sa att vi skulle komma och möta henne för hon skulle gå från jobbet. Sen när vi hade mött henne så gick vi tillbaka till gallerian. Där träffade vi Sebbe. Han och jag gick fram till Titti och frågade om en autograf och hon ba, visst, men har du ett papper för jag har inget. Jag ba: nää :/ då gick mamma och hämtade en kartong bit. Jag ba: ehh?? ofta hon kan skriva på den där??. Sen när vi frågade igen om hon kunde skriva så kom jag på att jag hade ju mina skolböcker i väskan och där finns det ju papper så då fick jag mej en liten autograf av både Titti och den där anda vad han nu hette, Benji eller hur det nu stavas :D. Sen skulle Paula åka hem så då tog jag förväl av henne och efter det gick jag på stan med mamma. Jag fick också en bild på mej och Benji XD. Den blev mycket vacker :P.

 Vacker!! XD

 Paulas vantar!!! <333

  PLINKON!! XD (min lillebror) Joel är hans riktiga namn XD.

 Titti XD

Titti och Benji XD 29/10-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback