Otur.. Igen :(

Hejsan! Idag har jag haft otur igen, förvånad?. Det började med att jag var i matsalen och skulle ta mat.  Ja, jag tog ju mat och satte mej ner och började äta. Men när jag hade tagit typ 2 tuggor så kände jag att gröten som smakade konstigt, typ melon. Men jag tänkte inte på det så mycket mer och fortsatte äta. När jag tar upp lite gröt på skeden så ser jag att det är som klet så skeden. Det såg ut som smällt ost ungefär, men jag trodde att det var hår, så jag tog bort det från skeden och fortsatte äta. Mitt i alllt när jag sitter där och äter så tittar jag på min sked och ser att det ligger något på den. Det var ett tuggummi. ETT TUGGAT!! Någon jävel hade spottat ner tuggummit i gröten. Det var inte någon av mina kompisar som jag åt med. Nä, det var någon annan. fatta vad äckligt. Jag har ingen lust att äta gröt nå mer. Asså när jag såg att det var på skeden så höll jag seriöst på att spy. Asså fyfan vad äckligt. Som du föreställer dej var det inte, det var värre!! Lyssna nu riktigt noga. Det finns ju mer än 500 elever på våran skola och ETT litet tuggummi och just jag  ska få det i min gröt. Fy fan vad äckligt. Det betyder ju att jag har jävligt otur, ursäkta språket men jag är faktiskt väldigt arg just nu.

 Gröt

OCH

 Tuggummi, är ingen bra kommunikation =(. 14/10-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback