MITT KLASSRUM!! <333

Hej!! Idag skulle vi se en film på smart boarden. Men den dampade så vi fick se på en tv i stället. När Anita (våran lärare) Skulle hämta tven så höll jag på och ta lite bilder på klassrummet vi satt i. Det var mitt gammla klassrum. Saga den lilla skiten har fått ärva vårat klassrum. Efter vi hade sett klart filmen så gick vi ut från klassrummet och när jag kommer ut så ser jag Saga sitta där utanför på en bänk så jag går fram till henne och det första jag får höra av henne är: Har ni varit i mitt klassrum?? Jag ba: DITT?? MITT menar du väl, sen tjafsade vi lite om vems klassrum det var och sen gick jag på lekton.

  Helena och en as cool lampa XD!!

 Den coola lampan XD

 En annan cool lampa XD

 KOLLA!! När vi hade det här klassrummet fick vi minsann inte ha någon Smart board men när Saga får det här klassrummet (eller hon lånar det av mej) så får hon en Smart board! Snacka om fuskigt. 

 Saknar!! <333

 Helena!! Vinkvink XD

 Fin bild på Helena <33

 MITT KLASSRUM!!

 Saras Loka!! =) 21/10-10




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback