Klar =)


Nu har man äntligen städat färdigt rummet. Jag städade ju rummet i fredags men jag var tvungen att städa det igen eftersom att en viss liten Madara hade stökat till de. Du skulle ha sett sängen. Lakanet var typ alldeles knöligt och det låg saker över hela mitt skrivbord typ papper och pennor och skit, I går var jag snäll och hämtade vatten till "honom" i ett glas men tror ni "han" drack de? NÄ! Han röde inte ens vid det. Så då var jag ju tvungen att gå bort med glaset. Aja sånt är livet, har man sov kompis så får man räkna med att städa efteråt. Jag är inte arg jag är SUPER arg. nää, men nu ska jag typ göra något annat än att sitta vid datorn =) Ses i morgon :) Med nya äventyr med Julia :).  24/10-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback