HLR!!<333

Hej =). Idag har vi haft HLR (Hjärt och Lung Räddning) på idrotten. Vi lärde oss att rädda liv. Vi fick lära oss genom att träna på en docka XD. Vi fick göra bröstandning och mun-mot-mun metoden XD. Det var faktiskt väldigt roligt :P. Det gjorde skit ont i händerna när man tryckte på bröstet på dockan för man skulle trycka ner det väldigt hårt men det gick bra XD. Det var faktiskt väldigt äckligt när vi skulle göra mun-mot-mun metoden med dockan för jag började fantisera :D. Paula sa att jag skulle gå runt och skryta för alla att jag hade hånglat med Sasori, men va fan nää det vill jag inte ens föreställa mej :S. Vad fan skulle Saga säga då?? :D. JAJA!! nog med det, idag har jag ätit på Frasses för det var väldigt äcklig mat på skolan, det var typ en senig röra som seriöst inte gick att äta :/. Jag har också dampat med Lina idag på busshållplatsen i en hel halvtimme för vi fick inte åka med bussen för den var typ full enligt busschauffören men vi blev väldigt arga för bussen var inte full så vi hade faktiskt fått en plats om han hade släppt in oss. Det är typ det som har hänt i dag =). Eller jo en sak till har hänt :) JAG FICK ALLA RÄTT PÅ MITT TYSKA GLOS FÖRHÖR!! 10 av 10 Jag känner mej duktig :P. Aja ska typ äta middag nu men vi ses imorgon mina små läsare :) <33333333

En vacker omgjord bild på dockan som vi fick "arbeta" på XD.

Kartongen som dockan bodde i :)

Den vackra dockan XD

DOCKAN!!! 25/10-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback