Helg =)

Heej!! Är det bara jag som tycker att den här veckan har gått super fort??. Jag mena det är redan fredag idag :D. Jag tycker att det känns som att det var helg nyss. Och nu är det helg igen :). Haha, nog om detta. Idag har varit i skolan. Vi har haft Hk :) Det var faktiskt kul :D. Jag och Pauline gjorde Kolakakor som vi sedan bjöd till alla som var på Hk´n. Sen fick jag ta med mej resten hem :D. Eller dom räckte inte hem för mina vänner som jag mötte på vägen till busshållplatsen när vi hade slutat ville smaka så det räckte inte till mamma och pappa :(. Aja jag tror nog dom överlever XD.

  KOLAKAKA!! Haha, som du kanske ser är kakan rak, en kolakaka brukar ju oftast vara sne, men en viss liten Bollo råkade skära dom rak!! Marie-Lousie (våran HK lärare) klagade ju över det!! INTE BRA PAULINE!! 8/10-10



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback