Halloween fest!!

Hej på er alla!! Idag har jag och Saga fixat världens bästa Halloween fest. Det började med att jag och Saga vaknade, tog på oss våra kläder, sen städade vi hennes rum. Efter det åkte jag hem och åt. Efter typ tio minuter kom Marcus och Saga med bilen och då for vi till DollarStore. Men när vi kom in så fick vi en chock. Det fanns inte en enda Halloween sak där inne, vi blev väldigt besvikna. Så då satte vi oss i bilen igen och for till Coop. Där fanns det Halloween grejer :P. Vi plockade på oss det vi behövde och sen så var det ju pumpan..... Jaa, vi hittade ju en massa pumpor men dom var inte så fräscha.. Men jag hittade en som var ganska bra. Efter det gick vi till kassan och när vi stod där i kön så såg jag något som jag helt enkelt blev kär i. Det var en påse med Julskum(tomtar XD). Jag blev så kär att var tvungen att bara köpa den :D. Sen när det var våran tur i kassan så la vi upp våra varor. Allt blev sammanlagt  ≈ 335 :- Vi ba oj :P. Sen åkte vi hem och fixade allt typ hängde upp spindelnät eller (VÄV!! som man egentligen säger enligt min mamma) i taket och överallt. Sen gick vi hem till mej och duschade och fixade oss... Efter det fick vi åka med pappa ner till Saga igen och tända alla ljusen och fixa tills alla kom. När alla utom Maja och Enzo hade kommit var vi i Sagas rum och höll på att sminka Rebcca. När Rebecca var färdig sminkad så gick dom ner men jag stannade i Sagas rum för jag hade inte sminkat mej. Men när jag står där framför spegeln så hör jag att någon kommer rusande i mot mej och stänger dörren bakom sej. Jag skruvar igen korken till mascaran och vrider skallen mot personen som kom in. Då ser jag att det är Maja och hon håller på att byta om. Hon ba: JULIA!! du måste hjälpa mej, jag ska vara Sasori. Kolla jag har fått låna Enzos Akatsuki kappa. Jag ba..  Okej... Hon ba: Var är den röda peruken. Jag ba: här, och gav den till henne. Eller jag hjälpte henne att sätta på den (okej misstokla inte det där) XD... När hon var en färdig Sasori gick vi till Saga. När jag och Maja eller ska jag säga Sasori XD  kommer in i själva bastun (vi hade festen där).. Så får Saga värsta choken och börjar skrika och lägger sej ner på huk och skriker ännu mer. Jag och Sasori håller på att skratta ihäl oss :P.. Sen när alla var samlade så började vi själva festen.. Alla som var där var... Sasori (Maja) Enzo, Saga, Jag, Elin, Rebecca och pumpan Sigrid :P. Vi hade en jätte rolig fest.. Den blev lyckad :).

 XD 31/10-10



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback