Fruktfabriken...

Ja, idag har jag och den lilla flickan Deidara XD varit på Fruktfabriken =). Vi packade frukt. Deidara och Anna packade och jag fick hålla ordning på alla kartonger och bära dit frukt när dom behövde mer. Då fick jag visa att jag har äkta Kakashimuskler :D. Jag fick också bära in kartongerna i fruktbilen =) Johannes var på nå ärende så vi fick sköta allt. Det gick bra =)  Vi pratade också med Sara(Sasori) Hon hade precis fått sina Kiba linser så jag var typ helt död! :D. Hon skickade också en bild på dom. Dom var jätte fina<33333333. Sen när vi var färdiga i fabriken så åkte vi hem. När jag klev av bilen så kom jag på att jag inte hade packat nå frukt till oss. Så vi fick inge frukt :( Haha klantigt av mej, aja sånt är livet, det är bara och leva med det.


Frukt!!

Busschauffören!! XD Det är väldigt likt våran busschaufför!! :D Han har ett päron format huvud XD!!

Tobi XD!! ska föreställa honom XD

Deidara!! <33 3/10-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback