Fruktfabriken... IGEN!!

Hejsan! Idag har jag väntat på Johannes i flera timmar. Det började med att Saga tjatade sönder mej så jag var tvungen följa med henne till fruktfabriken. Hon sa att Johannes skulle hämta henne klockan 5 och han skulle ju hämta mej före så då gjorde jag mej klar 10 i 5. Klockan 5 över 5 hade han inte kommit så då smsade jag till Saga och frågade om han hade hämtat henne och det hade han tydligen inte gjort. Så hon skickade ett sms till honom och frågade när han skulle komma. Klockan halv 6 fick hon svar, han skulle komma på en halv timme. Så vi kom inte fram till fruktfabriken fören klockan 6. Den här gången packade jag, Anna och Saga frukt och Johannes bar fram kartonger till oss. Innan jag skulle börja så sa jag: Neeej! Jag suger på att packa frukt. OCH DÅ KOM JOHANNES MED EN HEMSK KOMMENTAR TILL MEJ! Nä, du suger på att bära. Fatta då blev jag skit arg och hade lust att kasta ner honom från Sagas balkong 10 gånger. Jag brukar ju oftast säga 7 gånger, men om jag säger 10 gånger så är jag RIKTIGT arg! Men jag vet ju att han bara skojade XD. När jag och Saga höll på att packa frukterna så berättade jag hur långt jag hade kommit i Naruto(serien) jag ba: 152, hon ba: okej, vad har hänt då? jag ba: ja, ehh, påminn mej att jag ska berätta något om fjärt lite senare okej? Hon ba: vaah? är du där, där Naruto fiser Kiba i ansiktet XD Jag ba: jaa? :(. Saga skrattade förfullt, och jag hade lust att kasta ner Saga från hennes balkong 10000000000000 gånger plus 12 gånger till. Aja men nu ska jag typ sova för jag är väldigt trött.

BUSSCHAUFFÖREN!! XD

FIN VAAH?? HAHA NÄ SKULLE INTE TRO DET! XD 10/10-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback