Näsapa =)

Hej!! Idag har jag inte gjort så mycket, eller jag har gjort matte diagnos, och varit lite med Paula på busshållplatsen. Det var faktiskt väldigt kuligt =). Sedan har dagen varit väldigt bra =) Jag har inte råkat ut för något hemskt idag, förutom att jag fick HÅR!! i min mat. Så typiskt i torsdags fick jag ju ett tuggummi i maten och nu fick jag hår, vad får jag nästa gång?? 

 Kolla!! Seriöst, vad var det första du tänkte på när du såg den här bilden?? Våran Bildlärare Jennie trodde att det var något annat, när jag och Emelie kollade på denna gulliga näsapa. Hon trodde att det var en.. jaaa.. du vet XD. Hon ba: Vad är det ni kollar på??, Ni får inte kolla på snusk. Jag ba: EHhh?? det är en näsapa?? Hon ba: jaha, ojjj, jag trodde det var en, jaa :S. Jag och Emelie ba: eh, jaaha XD. 18/10-10



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback