Fruktfabriken, Igen? IGEN!!

Idag har jag varit hos Saga. Vi har varit på Fruktfabriken, förvånad?? XD tänkte väl inte det X). Jag och Saga har packat på samma "station" och jag fick lära mej att använda en våg =). Det var mycket enklare att använda den, än att packa utan den. HAHA!! Medans Saga packade så hade jag tråkigt så jag tog lös klistermärkerna från frukerna och placerade dom så att dom bildade olika bokstäver :). Så här blev det XD...

 ETT K!!!

 Kiba<333333333333333333333333333
fint vaah?? =) HAHA! Saga ba: Kan du inte skriva något roligt istället, jag ba: Okej!! XD........

 Haha!! Jag tyckte att den här var väldigt roligt, men när jag frågade Saga om hon tyckte det var roligt, så svarade hon bara med en suck!!?

 HAHA!! Sedan ville hon att jag skulle skriva Sasori på hennes rygg, men jag skrev något mycket bättre =). Haha, efter jag hade skrivit det så sa hon: Vad fort det gick?? jag ba: Ja, jag är väldigt snabb =). Sedan fotade jag det, och visade henne, det slutade med att jag fick en smäll :/

 CHOKLAD!! <333
HAHA! Det var en gubbe där som Johannes känner, han kom fram till mej och Saga när vi stod vid kaffe och choklad maskinen, Jag höll på att göra min choklad och hon stod brevid mej med sin varma choklad i handen och mitt i allt när han kommer så kastar han en enkrona i hennes choklad mugg så det skvätter varm choklad över henne och på hennes hår! Det såg så himla roligt ut, för en gångs skull är det inte alltid jag!!!! =)

 KOLLA!! Det är två klementiner det där, den ena är gammal och den andra är ung!! den bruna var sten hård och när Saga kastade den i golvet så gick den typ inte sönder, det var coolt :). 17/10-10



 


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback