För vanlig dag idag :/

Hejsan! Idag har det seriöst inte hänt något. Jag har inte råkat ut för något idag. Eller det har faktiskt hänt en liten sak, jag har längtat efter HK hela veckan och nu när det är fredag och vi ska ha HK så är våran HK lärare sjuk så vi får ha en vikarie. Då tänkte jag så här: Jaa, vi får baka något riktigt gott nu. Men när vi kommer in i HK "salen" så säger våran vikarie att vi inte ska baka eller laga något för vi ska göra instuderingsfrågor. Fatta seriöst! Jag hade längtat till den här dagen och när den kommer så.. jaa händer detta. Jag som ville baka och allt. :/. Det var jätte tråkigt och sitta och skriva i en och en halv timme :(. Sen när man hade skirvit klart allt så ville man ju såklart sluta och få åka hem, men nej, det fick vi inte. Vi skulle sitta sitta kvar och lyssna på när hon läste. Jag kände bara: JAG VILL ÅKA HEM! XD

 Är väldigt less på att skriva(förhand) XD, det är tur att det är helg =). 15/10-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback