...

Hallå! kära läsare! vet du vad jag tror? jag tror att Gud glömde bort mej när han skapade turen. Jag mena det går aldrig bra för mej. Om jag skulle skriva upp när det inte har gått så bra för mej så skulle jag få sitta hela dagen och skriva och det skulle bara bli jobbigt för dej att läsa det. Eller nä föresten det tror jag inte för det är ganska roliga saker som jag utsätts för. Jag tror du skulle få ont i magen av skratt. Det är så i alla fall enligt Saga. Fast för mej är det mindre kul. Antingen gör det skit ont eller så är det jätte pinsamt. Det är typ så mina vardagar är. Så jag är faktiskt rätt van nu. Varje dag händer det nått. En del dagar händer det flera gånger. Och en del dagar är faktiskt rätt lugna då har det bara hänt en gång :). Aja nu till saken jag tänkte säga från början. Nu ska jag bevisa att Sasori ger otur. Idag när jag skulle gå hem från mitt besök hos Saga så sa Saga Sasori och en sekund senare går jag in i en trä stol och gör illa mej i foten. Precis när hon säger Sasori så går jag ju in i den och flyger sedan ner på golvet och skriker och har världens smärta i foten. SNACKA OM ATT SASORI GER OTUR!!!

HATAR DENNA STOL!! 5/10-10




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback