Duktig =)

Ja, idag har det faktiskt  inte varit en helt vanlig dag, jag har varit en duktig pojke och inte ätit Marabou idag. Jag är väldigt stolt =) Aja skit i det nu, idag efter jag hade slutat skolan så stod jag vid busshållplatserna och väntade på bussen men då kom Saga och Maja dit och dom frågade om jag ville ta den sena bussen med dom. Det var lite tveksamt men jag gjorde det, dom lyckades få med mej och äta på Frasses XD. Vi delade på en stripsmeny :D. Efter det tog vi varmchoklad och sen vi hem med bussen :). Jag följde med Saga hem. Medans hon var på toa så klädde jag ut mej till Johannes (hennes pappa) varför jag gjorde det har jag ingen aning om XD. När jag skulle låttsas som att Johannes skulle åka bort och jag skulle komma dit så gick det inge bra. Jag ropade så här: Hejdå Saga jag åker på jobbet nu. Och då svarade hon okej hejdå. Sen skulle jag låttsas som att jag kom dit och mötte Johannes i hallen när han skulle åka så det blev så här: Johannes: Hej Jull, Jull: Heej, jag sa hej med värsta barnsliga rösten jag mena det var som att jag har en sådan barnslig röst när jag är mej själv. Okej du fattade säkert inget XD.

 MAAAT!!! 7/10-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback