Björknässkolan =)

Hej igen =) Idag har jag och min klass varit på Björknäs gymnasiet och sålt fika. Vi sålde över 300 mackor och fikabröd :). Vi sålde också saft och kaffe. Det gick faktiskt bra =) Det var så himla fult. För när vi var där så kände vi oss så himla små för vi var ju minst av alla där. Men när vi sedan kom tillbaka till våran skola så var vi störst igen =) Det kändes så himla konstigt från att vara minst till att bli störst =). Haha XD. Innan vi åkte till Björknäs så var vi på skolan och gjorde mackorna färdiga så vi bara kunde ta med dom till Björknäs och bjuda direkt. Jag var inne i Personalrummet och skar eller vad det nu heter XD paprikor. Och resten av klassen smörade mackor. Eller Elin och Cissi var med mej och kokade kaffe. Sen när vi var färdiga så åkte vi dit och sålde i flera timmar, sen gick vi tillbaka till skolan. Var där i några timmar och sen åkte jag hem. När jag kom hem så gjorde jag lite läxa och sen pratade jag med Saga, MajaK och Sara(Stockholmaren) XD Sen gjorde jag inte så mycket mer.. Aja det är typ det som har hänt i dag =)

Väldigt vackra paprikor asså!!

Juste jag höll på och glömma, jag var duktig idag. Jag köpte ingen Marabou idag. Men det råkade bli en Malaco Truly istället :P Den var god =)

GOTT!! (:

Asså seriöst jag är faktiskt ingen gottgris:P eller?? :S 12/10-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback