Arcus...

Hej alla glada!! Idag har jag, mamma, pappa och Plinkon(Joel) varit på en "liten" Loppmarknad. Den kallas för Acrus och ligger i Luleå :). När vi kom fram var det en jätte stor kö av folk som var påväg in. Så vi fick typ stå där ute och vänta i en halvtimme. Plus att det var jätte kallt ute och jag hade bara strumpbyxor på mej... det var nog inte så smart, aja vi kom in i allafall . Men när vi kom in trodde jag att det skulle bli bättre men det var fuuuuullt av folk och jätte trångt. Men det gick bra.. Jag hittade först inget i dom 2 första raderna och jag var nära på att ge upp, det var ju typ 100000 rader där inne. Plus att det var en skit lång kö till varmkorvarna, Men jag fortsatte, det var faktiskt tur att jag fortsatte för då hade jag aldrig hittat min söta talande papegoja (leksak) :P.....

 Kolla vad söt!! <33

 Min Papegoja igen :D

 Jag har en sån här fast en lila XD. Jag tänkte köpa den här så min lila fick en kompis men jag gjorde det aldrig för den var typ trasig :/

 KOLLA VAD MYCKET FOLK!!

 Man typ dör där inne.. 30/10-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback