Tillbaka i skolan igen :/

Hejsan! Idag har jag upptäckt en ny symbol :D den ser ut såhär: ¿ HHAH!! Cool vah?? :D MajaK skickade den till mej och jag tykckte den var as cool. Jag har också varit på skolan idag. Jag fick så himla dåligt samvete för att jag var hemma :/ vet inte varför D: jag åkte till skolan fast jag är sjuk, men det är ju för att jag inte ska missa något. Jag har lånat Elins halsduk idag för att det var skit kallt ute. Jag tog på mej den (för ansiktet och gick fram till Paula och sa: Kakashi Hatake XD och sen sa jag I am your father  med värsta mörka rösten :D det var skit roligt. Jag har varit med Saga resten av dagen. Vi tänkte ringa till Sara för att vi hade seriöst ingenting att göra, men när vi ringde till hon så satt hon och såg på FILM!!! FATTA!! om du har läst det jag skrev igår så förstår du säkert varför jag hatar filmer XD.

 FAN VAD HET MAN ÄR!!! xD 9/11-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback