Stan med Saga =)..

Hejsan alla!! Idag har jag varit med Saga =). Det började med att hennes farfar ringde till Saga och sa att Åhléns hade rea på Manga böcker. Så jag och Saga bestämde oss för att åka in till stan och kolla : ). När vi kommer dit ser vi att det bara finns konstiga Manga böcker som vi aldrig har hört talas om :/ så vi bestämmer oss för att gå till Lindex istället och köpa ansiktsmasker. När vi står där och väljer masker så ringer Maja till Saga och säger att det blir Pizza hemma hos Maja och att vi är bjuden till henne, så vi köper våra masker och tar nästa buss. Saga köpte 3 stycken masker och jag köpte 1 XD. När vi precis ska kliva av bussen så nyser en gubbe jätte högt bakom oss och då blir jag skit rädd och typ skriker och hoppar till XD Jag och Saga börjar skratta skit mycket XD. Gubben som nös såg först helt förskräckt ut och sen började han skratta. Jag skämdes as mycket, det var skit pinsamt XD. Sen när vi kommer hem till Maja så sitter Maja, Enzo, Ellen, Johan och Danne i soffan och spelar tvspel :D. Eller Ellen och Maja sitter vid datorn XD. Efter typ en halvtimme äter vi Pizza och sen blev det efterrätt. Glass med Majas mammas hemgjorda Chokladsås. Det var gott. Det går några timmar och sen tar vi förväl av Danne och Johan för dom skulle åka hem till Stockholm igen :/. Efter kram kalaset så åkte jag, Maja, Saga och Enzo hem till Saga och sen vandrade jag hem. 

 Saga och Barbapapa =) <33

 HAHA snygg! XD

 Jag vet inte om det är en Röd eller en Orange XD Men den var cool iallafall XD

 En reklam bild på en tjej. JAG HATAR SERIÖST HUR HON HÅLLER SINA ARMAR RUNT HUVUDET!!!

 En bild lånad av Ellen. Saga mej och Maja

 Bilden är tagen av mej XD Maja, Johan, Enzo, Saga, Danne och Ellen =) Bilden är också lånad av Ellen.. 4/11-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback