Sov över hos Saga....

Hej!! Efter att MajaK hade åkt hem, satte jag mej vid datorn och då ringde jag till Saga och frågade när Enzo skulle åka hem. Jag fick prata med Enzo och säga Adjö till honom och sen sa han Hejdå Julia... sen hörde jag honom inte nå mer :/ Men sen när jag pratade med Saga så gav hon telefonen till Enzo igen och då sa han: DIN MAMMA!!!! jag ba: NEEJ!! Enzo!! Han säger din mamma hela tiden. Det var det sista jag fick höra av honom. Sen la vi på och jag fortsatte framför datorn. Efter typ en halvtimme fick jag ett sms av Saga. Det stod: Ring mej. Jag ringde upp henne och då sa hon att hon ville vara med mej ikväll och då sa jag okej.. men du kan väl säga åt Majas mamma att hon ska släppa av dej hos mej istället så kan du se mitt vackra rum :). Hon ba: Okej :). Sen la vi på. Efter ett tag kom hon och då visade jag henne rummet och hon tyckte det var fint. Vi spelade Super Mario en stund tills maten var färdig. Efter maten gick vi hem till Sagas pappa och såg på Naruto. Där jag var. Sen somnade vi :). 

  Vacker bild på Naruto! 6/11-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback