Sjuk D:

Hejhej ^^ Idag har jag varit så sjuk att jag seriöst inte kunde gå till skolan. Det var typ första gången jag var det på 2 år. Jag kommer inte ihåg sist jag var borta från skolan. Eller jo det var i 8:an på vårterminen i Maj, då var jag ledig för att jag skulle åka till Stockholm och röntgas. Fast jag var ju bara borta en dag. Jag åkte med flygplanet tidigt en Onsdag morgon till Stockholm och åkte hem sent med flygplanet på Onsdag kvällen. Fatta 200 mil på en dag :D Det är inte illa ;). Aja jag hoppas att jag kan gå till skolan imorgon för jag har jätte dåligt samvete för att jag har varit hemma från skolan idag. Men det enda jag har gjort är: suttit vid datorn och spelat tvspel. Jag spelade Spyro : ). Det är mitt favoritspel. Det är ju viktigare att jag går till skolan och får mej en framtid D: men nää?? jag ska bli sjulk... Aja ska typ försöka sova nu så kanske man kan gå till skolan : ).

 En ganska så bra bild på Spyro, för att vara fotad på TV är den bra :).

 HAHA!! Det är fan jag på bilden xD 8/11-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback