Pyjamasparty hos Saga =) + Halloween fest

Hejhej^^ Idag har jag, Enzo, Ellen och Maja sovit över hos Saga =). Det var roligt =). Vi har också haft Halloween fest för dom små barnen :D. Vi klädde ut oss till Team Hebi :). Jag var Juugo <3 Saga var Suigetsu, Maja var Karin XD och Ellen var Sasuke. Men vi hade inte dom rätta grejerna för att vara perfekta så vi hade bara nå grejer XD. Vi skulle typ låtsas som att  Team Hebi klädde ut sej i Halloween kläder xD. Jag hade ett blått lakan XD men jag hade en röd peruk istället XD. Saga hade en vit peruk men en vit polotröja istället XD Ellen hade en svart tröja + byxor och en svart peruk och Maja hade en svart peruk, glasögon och nån häx liknande dräkt :D. Oj vi får inte mobba Enzo och MajaK, han var Itachi och såg precis ut som han XD MajaK var Madara och hade rynkor runt ögonen :S. Efter Halloween festen gick vi till Sagas mamma och sov över där. Vi hade bestämt oss för att dygna. För att Enzo skulle kunna sova på tåget när han skulle hem i morgon. Men det gick inte så bra med den planen för han somnade först av alla. Så vi typ satt däroch funderade på vad vi skulle göra . Men då fick vi världens bästa Idé, vi skulle hämnas  för att han somnade XD så vi sprejade med sprej + ritade med en Kajalpenna i anstiktet på honom. Vi förstökte också väcka honom men det var seriöst omöjligt. Så vi gav upp och somnade.

  HHAH NI skulle ha sett han, han var väldigt vacker XD.  5/11-10


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback