Pepparkaksbak!! =)

HALLÅ!! Idag har jag och Saga typ vaknat, suttit vid datorn och haft jätte tråkigt, jag var tvungen att hjälpa Saga med sin blogg. Men det sjuka var att det inte fungerade som vi ville. Så vi höll typ på och dampade med det där i flera timmar. Tillslut sa jag, jag tycker vi ska göra något annat idag, något roligt. Annars kommer den här dagen mördas, precis som alla andra lördagar. Saga ba: Jaha, vad ska vi göra då?? Vi googlade på "vad ska man göra om man har tråkigt" vi hittade en sida med en massa udda saker man kan göra om man har tråkigt. En sak var att man ska gå till Mc donalds och beställa en cheese burgare utan ost. HAAHHA!! Fatta då har man tråkigt :D. Tillslut kom Carro (Sagas mamma) med förslaget att vi kunde baka. Så blev det. Vi bakade Havreflarn =). Dom blev missbildade, men vi åt dom ändå :D HAHA! Sen tyckte Carro att vi skulle åka och handla Pepparkaksdeg och sånt som man dekorerar dom med : ). Det gjorde vi :D. Vi köpte 2 paket Pepparkaksdeg och en massa dekorations saker : ). Carro gjorde en jätte rolig grej, först tänkte hon köpa Havregryn, men hon ångrade sej och la Havregrynet mitt på godiset :D. Jag höll seriöst på att skratta ihäl mej. Det såg sjukt ut..


. HHAHA!! Carro var busig!

När vi hade betalat allt och åkt hem så började vi med att baka. Efter att vi hade bakat klart skulle dom in i ugnen. Vi glömde helt bort kakorna som var i ugen. Saga vrålade: KAKORNA!! Och Carro flög upp ur stolen och sprang fram till ugnen och tog ut kakorna. Tyvärr så klarade sej inte kakorna. Dom blev alldeles för brända för att vi skulle kunna äta dom. Carro blev besviken och åkte på Ica och köpte en ny deg. Sen bakade vi med den degen och allt gick bra. Kakorna blev snygga. Sen dekorerade vi dom skit vackert.. här är några bilder på våra vackra Pepparkakor....

 OKej, det där var ju ett Havreflarn XD

 HAHHA SVARTA!

 HAHA!! Den rosa är Aids och den Gröna är Herpes, dom har Herpes båda två :D.... Det är tvillingar :D Gjorda Av mej : )

 Träd :D Gjord Av Saga! HAHA det var väl inte så svårt att lista ut, jag mena, Saga älskar ju träd xD.

 En vacker Ängel Av Saga! ;)


 Mobbad kanin, Av: Saga ^^

 ÅH! Äkta Kärlek!! <333 Av: Mej!

 Karin!! xD Av: Saga

 Sakura! : ) Av: Saga^^

 Mycket vacker, Av: Saga!! ^^

 Konstigt chips som jag fick!

 Inga Kommentarer! -.-

 Alla Pepparkakorna! : ) 13/11-10






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback