Myskväll!!... =)

Hejhej^^ Idag har jag varit med MajaK (Madara) :S och Saga : ) När Saga var på stan, så var jag med MajaK och vi typ fotade en massa bilder med hennes nya kamera :D En systemkamera ;). Sen gick vi hem till MajaK och Saga.. När vi hade varit där typ i en timma så kom Saga hem : ) och då var jag och MajaK med henne : ).Efter typ några timmar så skulle Carro(Sagas mamma) och Saga ha stick kväll tillsammans. Så Saga och Carro satte sej i soffan och började sticka. Jag och MajaK såg på TV och sen kommer jag inte ihåg nå mera, för jag råkade somna xD.

 Stick kväll xD



Jag har också varit i skolan idag xD... Vi hade HK : ). Det blev bullar den här gången ; ). Dom blev mycket goda.. Jag jobbade med Pauline.. och jag fick seriöst damp på henne.. asså hon lyssnade typ inte på mej. Jag har ju bakat bullar typ 123525251563 gånger och Bollo har aldrig bakat det nån gång.. och då litar hon inte på mej, när jag säger en grej.. typ  att vi ska använda en kavel så säger hon typ: Nää?? det ska vi inte. Jag typ jooo?? och sen så visar det sej att jag hade rätt.. då blir jag så himla arg på henne.

 Bullar <33

 Min fina bulla : )

 Bulla<333

 ... 26/11-10



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback