Leo´s Lekland med MajaK ;))

Hejhej^^ Igår bestämde jag och Paula att vi skulle vara med varandra idag... Men när jag precis skulle åka hem och vara med Paula så sa MajaK att jag fick följa med till Leo´s Lekland om jag ville, och det ville jag.. så jag ringde till Paula och sa att jag skulle vara med henne efter det. Sen gick jag och MajaK till mej och jag tog på mej mina mukisbyxor och nån tröja och efter de hämtade MajaKs´s mormor, Malin, Freddy och Albin oss. Sen for vi iväg till Leo´s Lekland. När vi kom dit fick vi ta av oss våra jackor + skor och hänga dom i den stora "hallen". Efter det betalade vi och sen lekte vi hela tiden typ. Det var jätte roligt. Jag längtar tills jag ska dit igen ;).

 <33

   Haaha! Tiger rutschkanan. Våran favorit sysselsättning, PS. det är inte någon av oss med på bilden, det här är en bild lånad från Google ;)

 Mitt Leo´s Lekland band<33

 Bandet igen ;D 27/11-10



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback